lørdag 14. juli 2012

Att läsa er att resa

I sommer har jeg hatt utrolig flotte reiser
 både til Marokko, USA, Australia og England.

Under middagen på Karlstadturen i forrige innlegg
falt blikket mitt på en reklameplakat for en bokhandel:
"Att läsa er att resa" var budskapet.

Jammen sant - mens regnet strømmer ned og hindrer uteliv og småturer,
har jeg kommet meg ut på mye lengre og mer innholdsrike reiser
enn jeg hadde planlagt.

Glad jeg sikret meg en anselig mengde opplevelser før biblioteket
tok sommerferie : )

2 kommentarer:

  1. Har du läst så många böcker? Då förstår jag att du inte hunnit med något annat!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har ikke lest alle ennå :) De jeg har lest til nå ligger til høyre i bloggen under "Sommerens bøker 2012".

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...