onsdag 31. desember 2014

Godt nytt år!

 
 
Årets siste dag.
2014 har vært et år med utfordringer,
men når jeg ser tilbake, er det alle de fine dagene
med positive opplevelser jeg husker best.
 
Oppussing av huset er fullført:
 
 
Herlige utenlandsturer til Rhodos og London:
 
Afternoon tea på Athenaeum
 
Samvær med fine mennesker.
 
 
Fine turer i fin natur:
 
 
 
Den 13. september foretok jeg en to meters (!) tur på elektrisk sykkel,
som endte med en fem timers kneoperasjon.
Jeg er fremdeles avhengig av krykker.
Det er så utrolig lite man kan bidra med når man er avhengig av dem.
Jeg har i grunnen aldri vært i tvil, men har til fulle
fått bekreftet disse siste månedene:
Jeg er gift med en fantastisk mann!
Han har oppvartet meg og skjemt meg bort
og stått for absolutt alt av husarbeid.
Ingen lettvinte middagsløsninger.
Lar nyttårskveldens middag være et eksempel på
hans kokkekunster:
 
Forrett: Brie og røkelaks på ristet brød.
Hovedrett: Filet av Gourmetkalv med potetbåter og
annet godt tilbehør.
God amaronevin til.
Himmelsk!
 
 
 
 Hvis noen titter innom denne forsømte bloggen,
ønsker jeg dere
 
ET RIKTIG GODT NYTT ÅR!



4 kommentarer:

  1. Ønsker deg et godt nyttår :)
    Klem
    Ellen S

    SvarSlett
  2. Godt nytt år!!! Veldig dumt med den korte sykkelturen da..... :( Jeg har friskt i minne fra min spasertur fra november 2013 hvor jeg plutselig hilste på asfalt og knakk skulder....) Men - det går jo over heldigvis! Og sier som deg - takk for at noen er der og hjelper til :)
    Klem Inger

    SvarSlett
  3. Neimen, kor uheldig du var med sykkelturen.
    Nei ein veit ikkje kor avhengig ein blir av mannen før ein får eit "skot for baugen"...
    Har hatt eit par slike episoder siste åra.
    DEN flotte middagen dokke hadde !!!
    Godt nytt år til deg der forma stig og krykkene kan permiterast.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Godt nytt år til deg også.
    Godt du er betre no og at du sette pris på mannen.
    Godt å få vere to både når "sola skin og når det regnar".

    Klem :-D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...