mandag 24. september 2012

Mimretreff og første skoledag

Bare innom for å fortelle at lørdagens klassetreff var svært vellykket : )
Så mange kjekke og trivelige mennesker!
Det ble akkurat som jeg tenkte:
Masse mimring og latter.
Eventuelle grå hår og ekstra kilo så vi ikke,
de forsvant da vi oppdaget at menneskene
inni var de samme som for 50 år siden,
bare med litt mer livsvisdom og erfaring i tillegg : )

Her er jeg og bestevenninna på vei til skolen
for aller første gang, en augustdag i 1955.
Jeg er den lille til høyre med overdimensjonert hårsløyfe : )

 

5 kommentarer:

  1. Ja, eg tenkte det ville bli kjekt ;)
    Åra forsvinn når ein møtest igjen .
    Gler meg til min tur neste år.

    Mandagsklem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Ja det er det som er så utrolig med klassefester. Man finner tonen med en gang, herlig! Gleder meg til neste klassefest! Fantastisk sløyfe!
    Klem fra Inger

    SvarSlett
  3. Vad söta ni är på kortet och vad söt du är i klänning till skolan!! Jag minns också vilken klänning jag hade i första klass!!

    SvarSlett
  4. Hej! Vilken trevlig och fin blogg detta är. jag tycker den är kjempefin. Ha det gott !

    SvarSlett
  5. Hæææærlig bilde, Kari.Så flotte dere var. De hårsløyfene var jo moderne ganske lenge, - har noen bilder av meg selv fra midten av 60-tallet med en sånn "kladask" på hodet. Ubetalelig! :-)

    Ønsker deg ei fin helg!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...