lørdag 22. september 2012

På fest i kveld

Det er ganske merkelig, når man tror man er 36, å få innbydelse til fest for
å markere at det er 50 år siden vi var ferdige på folkeskolen.
Regner med å møte en gjeng eldre, gråhårete mennesker : )
Tror det blir moro, med masse mimring og latter.
 
På bildet her gikk vi i tredje klasse, og er 10 år gamle.
Lurer du på hvor på bildet jeg befinner meg?
Jeg var alltid minst i klassen, og fotografen syntes visst jeg passet
best på første rad sammen med gutta.

God helg til dere som titter innom!

5 kommentarer:

  1. Å så moro! Vi hadde 50-års jubileum i 2010 - men da 50 år fra første skoledag! Det er så gøy med klassefester. Jeg blir aldri lei! Vi har 45 år fra vi slutta folkeskolen i år, men ingen har tatt initiativ til fest. Kan ikke bli for ofte heller - pleier å ha hvert 10. år. Men nå bør det bli minst hvert 5. år, ellers blir det brått slutt!
    Så fin du er - med stor sløyfe i håret! Det var populært den gang!
    Ha en flott fest!

    SvarSlett
  2. Fine jente med langt hår, artig å sjå.
    Me skal ha feiring neste år. Gler meg.
    Hadde prøvefeiring ved 45 år, for å øve ;)

    Kos deg på festen !
    Klem

    SvarSlett
  3. Vilket fint klasskort!! Så roligt med träffar. Jag slutade grundskolan, (16 år var vi 1976.) Vi hade 25-årsträff 2001 och 35-årsträff 2011. Hoppas det blir fler!!

    SvarSlett
  4. Håper dere har hatt en fin kveld med masse mimring og stor stemning!:)Hilsen Else Britt:)

    SvarSlett
  5. Artig å se at det er flere som har tradisjon med koselige klassetreff!
    Kan ikke si vi har tradisjon med treff, det er 25 år siden sist : )
    Har hatt noen mimretreff fra realskolen,da, og hadde mange av de samme
    klassekameratene der.
    Pussig mote med disse hårsløyfene, ser ikke mye til dem nå for tida : )

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...